Jòcs Florals

L'Academia dels Jòcs Florals, en partenariat avec l'académie de Toulouse, organise le concours des jeunes poètes, ouvert aux élèves du CM2 au lycée, pour des poèmes en français ou en occitan. La date limite de participation est le 15 février 2021.

Créée à Toulouse en 1323, l'Académie des Jeux Floraux, ou "Companhia del Gai Saber", est la plus ancienne société savante d'Europe.

Vous trouverez ci-dessous les modalités de participation. A vòstras plumas ... e ordinators !

• L'ACADEMIA DELS JÒCS FLORALS

Los Jòcs Florals foguèron instituits per sèt trobadors de Tolosa, en 1323, per manténer lo lirisme de la fin’amor trobadorenca.
La "Companhia del Gai Saber", atal creada , recebèt de Loís XIV en 1694 l’estatut d’Academia. Eiritièra d’una tradicion d’excelléncia de sèt sègles, vòl promòure la poesia dins totas sas fòrmas, e d’un biais larg, la literatura. Cada 3 de mai dempuèi 1324, autreja de "Flors" als laureats dels diferents concorses qu’organiza.
Es considerada coma la societat sabenta mai anciana d’Euròpa.
Demest los autors qu’a agut premiat: Ronsard, Chateaubriand, Voltaire, Alfred de Vigny, Victor Hugo, Frederic Mistral...
Uèi, l’Acadèmia dels Jòcs Florals ten son sèti a l’Ostal d’Assezat de Tolosa.

• CONCORS "PRÈMIS DELS JOVES POÈTAS"

del CM2 al licèu

Prèmi 2020-2021

Inscripcions fins al 16 d'octòbre pel biais de l'aplicacion ADAGE (caps d'establiments)

Participacion fins al 15 de febrièr de 2021

Véser lo site de la DAAC : aici

• QUI ÈRA CLAMENÇA ISAURA ?

Dossier cycle 3 / collège. Fiche élève

format word:

format pdf:

• POESIA OCCITANA

"Poesias" (escòla / collègi)

Recueil édité par le CAP'ÒC, à voir, lire et écouter en ligne: ici

poesias_capoc.jpg

"Mila ans de literatura d'òc"

Un site de l'universitat Pau Valèri de Montpelhièr. Demest los extraits d'òbras presentats, nombroses poèmas.

Accedir al site : aici

1000 ans de literatura d'òc