Agrégation Langues de France

CONCORS INTÈRNE DE L'AGREGACION DEL SEGOND GRA - SECCION LENGAS DE FRANÇA - OPCION OCCITAN / LENGA D'ÒC - SESSION 2024

Lo programa se pòt consultar aicí.

Las espòvas : aicí

Lo calendièr : aicí

Los rapòrts de la jurada :

• agregacion extèrna 2023 : aicí
  • agregacion intèrna 2022 : aicí

INSCRIPCIONS fins al dijòus 7 de decembre de 2023 a 12 h sus Cyclades

Précisions de calendrier pour la session 2024  :

Admissibilité (écrit)
  • Composition en français sur un programme de civilisation portant sur des problématiques communes aux langues de France, relevant de la sociolinguistique et de l’histoire : 29 janvier 2024 de 9 heures à 16 heures.
  • Composition en occitan-langue d’oc portant sur le programme de littérature ou de civilisation : 30 janvier 2024 de 9 heures à 16 heures.
  • Traduction. Thème et version en occitan-langue d’oc assortis de l'explication en français de choix de traduction portant sur des segments préalablement identifiés par le jury dans l'un ou l'autre des textes ou dans les deux textes : 31 janvier 2024 de 9 heures à 14 heures.

Délibération d'admissibilité : au plus tard le 7 mars 2024

Admission (oral) :

Les oraux se dérouleront les lundi 8, mardi 9 et mercredi 10 avril 2024 au lycée Rodin de Paris.

Contacts

Le vice président du jury pour l'occitan-langue d'oc, le professeur Pierre Escudé, est habilité à répondre à toutes vos questions sur les modalités d'inscription et la passation des épreuves:

Pierre Escudé <pierre.escude[at]u-bordeaux.fr>

Agreg

ARCHIUS :

CONCORS EXTÈRNE DE L'AGREGACION DEL SEGOND GRA - SECCION LENGAS DE FRANÇA - OPCION OCCITAN / LENGA D'ÒC - SESSION 2023

Lo programa se pòt consultar aicí.

Los subjèctes e los rapòrts de la jurada, que recampan de conselhs utils als futurs candidats, son accessibles amb aquestes ligams :

Se pòt recomandar als candidats de plan conéisser las òbras del programa (Pèire CARDENAL : Dans la Nef des fous ; Guilhèm ADER : Lo Gentilòme gascon ; Frederic MISTRAL : Calendau ; Marcelle DELPASTRE : Saumes pagans), e d'estudiar la tematica comuna ( "Las lengas de França e la literatura orala de ièr fins a uèi : conservacion, espandiment, creacion."). Las referéncias bibliograficas son indicativas.

Véser lo descriptiu de las espròvas

Las espròvas escritas se debanan en academia d'inscripcion, las espròvas oralas a París.

Un calendièr indicatiu dels periòdes de las espròvas se pòt consultar aicí.

S'inscriure a la session 2023 : fins al 18 de novembre 2022, 12h

Un conselh : cal pas esperar los darrièrs jorns per s'inscriure.

Agreg

ARCHIU :

CONCOURS INTERNE DE L'AGREGATION DU SECOND DEGRE - SECTION LANGUES DE FRANCE - OPTION OCCITAN - SESSION 2019

Descriptiu de las espròvas

Lo mot de l'inspeccion

Ressorsas

Mercés als ensenhants universitaris e al Cirdoc-Occitanica que meton aquelas ressorsas a disposicion.

Civilizacion : La Revolucion francesa e las lengas de França

Corses

Ressorsas complementàrias disponiblas sus Occitanica

Literatura

Flamenca

Pey de Garros, Eglògas – Poësias gasconas

Frederic Mistral, Lou Pouèmo dóu Rose

Max Roqueta, Lo corbatàs roge

SITE UNIVERSITARI DEDICAT

D’ensenhaires de las universitats de Tolosa, Montpelhièr, Pau e Paris botan benevòlament a posita de ressorsas pedagogicas sus aqueste site securizat :

Per accedir a son contengut, vos cal mandar una atestacion d’inscripcion al concors a occitan@univ-tlse2.fr e reçaupretz lo mot de passa per las diferentas paginas del site.